Dostawa i zwroty

Bardzo staramy się wysyłać wszystkie zamówienia w 24h.
Pamiętaj, że czas dostawy może się różnić w zależności od tego, jakiego wybierzesz kuriera oraz gdzie mieszkasz.

Śledź przesyłkę

Posiadasz numer przesyłki? Odnajdziesz go w mailu przesłanym przez kuriera zaraz po nadaniu przesyłki.

Kliknij powyżej i wprowadź numer przesyłki, żeby zobaczyć na jakim jest etapie dostawy.

Najczęstsze pytania dotyczące dostawy i zwrotów

Ile wynosi czas dostawy?

Staramy się wysyłać nasze paczki w ciągu 24h. Zazwyczaj paczki docierają do Was w ciągu 1-2 dni roboczych.

Jakie są metody dostawy?

Stale powiększamy liczbę firm kurierskich, z którym współpracujemy. Obecnie wysyłamy przesyłki do Paczkomatów InPost, automatów Orlen Paczka oraz kurierem do drzwi również za pobraniem.

Ile kosztuje dostawa?

Od 129 zł dostawa jest darmowa. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty dostawa kosztuje 13,9 zł - paczkomaty i kuriera a 19,9 zł kurier za pobraniem z obowiązkiem zapłaty.

Czy jest darmowa dostawa?

Jak najbardziej! Darmowa dostawa już przy zakupach od tylko 129 zł.

Czy wysyłacie za granicę?

Na ten moment wysyłamy tylko w Polsce – ale pracujemy nad opcją dostawy także za granicę. Daj nam znać, jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany!

Co jeśli coś przyszło uszkodzone albo coś jest nie tak?

Ups! Zdarza się rzadko (kurier miał gorszy dzień), ale jeśli coś jest nie tak – napisz od razu na hello@lessly.pl. Zajmiemy się tym priorytetowo.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli paczka jeszcze nie została wysłana – jak najbardziej. Napisz do nas jak najszybciej, a postaramy się to ogarnąć.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak! Masz na to aż 30 dni. Wystarczy, że napiszesz do nas na reklamacje@lessly.pl, a damy Ci wszystkie potrzebne informacje. Zwrot jest darmowy – bez stresu i bez drobnych druczków.

Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu przelewamy pieniądze w ciągu maks. 5 dni roboczych – najczęściej dużo szybciej.

Przyłącz się do ekologicznej rewolucji

Przejdź do sklepu